Kuang-Kuit! Hello everyone welcome abroad. Plz buckle up coz oull are now at FiqaSaleh property and make sure uoll using Google Chrome for oull on good. teehee!

Ky's top 10 sites contest


Daripada tajuk entry dan banner ni pun korang dah tahu entry kali ni tentang contest. Contest kali ni Kyrel yang empunya ok. Kyrel kate dia suke sangat mengendap blogwalking sebelom tidor, bila bangun dari tidor, sebelom makan, selepas makan dan banyak lagi sebeblom dan selepasnyer. Tapi bukan blogwalking sesuka hati ye, kata Kyrel dia ada top 10 blog yang misti dia liwat lawati. 

Tapeeeeeee,  masalah nye sekarang Kyrel cuma list kan 5 blog kegemaran dia je..jadi untuk menjadikan 10, aku kenalah carikan 5 lagi untuk Kyrel. Manja nyee Kyrel ni ek, nak kite carikan blog bahan bacaan dia. Ohhhhh..itu senang saja cikguu, yang itu huruf M meh sini kite kasi 5 blog yang best-best untuk dibaca. 
  1. Blog Kak Tijah sebabnyer kenapa saya blog Tijah kerana entry2 dalam blog tu simple dan padat senang nak faham walaupun pendek 2-3 kerat je yang Kak Tijah tulis. Tak kurang jugak, kak tijah ni pandai buat lawak. teehee!
  2.  Blog Zack Zukhairi, Realiti Konspirasi. woooo bestt..sekali baca memang rasa nak baca lagi. 1st time baca ni, terus aku baca dari 1st entry. Semua tak boring walaupun entry tu banyak tentang kehidupan dia. Blog yang kelakar jugak..teehee!
  3. Blog Kak Senduk, Meriahuoll. Yang ni aku tak tahu nak cakap apa. Kalau baca memang boleh terkeluar isi perut sebab kelakar tahap gaban.teehee!
  4. Blog Ariff, Just another blog by Ariff Shah je. Sungguh berinformasi, kalau baca memang terus dapat jawap exam tak boring. teehee!
  5. Blog Serius, Obefiend Weiland. Segala-galanya serius! Serius bestttttt!!! teehee! 
Dan itu di antara blog-blog yang Kyrel harus!! misti!! perlu!! lawat sebabnyerrr..saya suka blog itu. Ahak!! Ahak!! Dan sebab kenopi kenapa Kyrel harus lawat blog saya:
Kyrel harus lawat blog saya juga kerana blog saya 
Cuteeeeeee..
dan saya pun cuteeeeee jugakkkk..teehee!

Anda digalakkan Like,Send dan Tweet..TQ

0 00,000,000 Pembaca:

ShareThis

myfreecopyright.com registered & protected

www.dare2rich.co/sepikaderio