Kuang-Kuit! Hello everyone welcome abroad. Plz buckle up coz oull are now at FiqaSaleh property and make sure uoll using Google Chrome for oull on good. teehee!

Tak paham Aku...

>

Boleh tak kalu aku kata aku dah tak reti cam ne nak berkasih sayang nih. Seriuslah aku cakap, tak tau nak jawap apa kalau seseorang yang agak-agak rapat cakap "saya sayang awak" tetiba. Yang mampu aku buat just tersenyum ala-ala anime gitu. Itu kalau seseorg yang agak rapat, kalau seseorg yang rapat suatu ketika dahulu pastu nak rapat balik cakap cam tu, cam ne plak nak jawap? aku tetap senyum jugak. Senyum tanda tu suka lah, pada masa yang sama tak tahu nak jawap apa.

Pengalaman mengajar kita sebenarnya. Sedih, sakit hati, jiwa kacau hatta kalau ada yang makan hati berulam jantung sekalipun semua tu bagus untuk kita belajar erti-erti berkasih-sayang ni. Kadang-kadang bila dah banyak ilmu didada ni, boleh membuatkan hati yang dulu tu lembut macam kek span sekarang keras macam kek span tak jadi.

Kita ni mudah suka pada seseorang yang nampak hensem, macho, baik hati, kaya, cantik, cute, seksi dan banyak lagi. Bila kita suka, kita akan mula merapatkan diri pada orang-orangan itu ngeee.. Biasalah sifat manusia ni memang mudah suka pada sesuatu yang perfect. Tapi, sayang tu ada tak? Adaaaa.. pada sesiapa yang dapat merasakannya.

Okey, aku suka dia dan dia. Masing-masing aku dah kenal lama. Tapi aku tak pasti, sayang tu ada ke tak. Kalau dengan dia, aku kena kuat mental dan fizikal. Nak kena faham memahami dan bersatu padu..cehhhh...ahak!

Kalau dia, aku relax je..aku paham dia, dia paham aku. Aku fikir dia, dia fikir aku. Aku suka dia, tapi sayang tu tgh loadingggggggg....sebab pengalaman ni tu byk, tu yang buat loading lama sangat tu..ahak!


p/s: biar sayang itu datang dengan sendiri....
Anda digalakkan Like,Send dan Tweet..TQ

1 00,000,000 Pembaca:

awang damit said...

>walau jauh..walau dekat ...pasrah..redha dan percaya pada NYA..there are times..nothing can be done becoz of the distance..just believe..He knows all...times can do so much..can makes u hurt..can heals things..and some things dont change through times..as before..when ask..

ShareThis

myfreecopyright.com registered & protected

www.dare2rich.co/sepikaderio