Kuang-Kuit! Hello everyone welcome abroad. Plz buckle up coz oull are now at FiqaSaleh property and make sure uoll using Google Chrome for oull on good. teehee!

Jom Pro-JV..Mengapa??


Mengapa Pilih Pro-JV

1. Bagaimana pengedar CNI dapat menyertai Pro-JV dengan cara paling mudah dan cepat?
Untuk melayakkan diri sebagai ahli Pro-JV 50CV Perak, anda hanya perlu mengumpul sebanyak 1000PSPV dalam mana-mana satu bulan sebelum 31 Mei 2013. Cara yang paling mudah ialah menjual satu unit WaterLife System Gen3 (1000PV).

 
2. Bagaimana mencapai status Pro-JV Platinum yang tertinggi dengan cara yang paling mudah?
Anda boleh mencapai status Platinum (800CV) yang tertinggi dengan mengumpulkan 400CV pada harga tawaran 50% sebelum 30 Jun 2013. Cara yang paling mudah ialah menjual dua unit WaterLife System Gen3 (setiap satu bernilai 200CV).

3. Apakah produk-produk yang disediakan oleh CNI Global dan berapakah nilai CVnya?

4. Berita Baik Apakah minuman kesihatan seisi keluarga yang dijangka akan dilancarkan pada bulan Julai?
  • Up café White Coffee Cendawan Susu Harimau
  • Up dairy Goat Milk
  • Up café Durian White Coffee
  • Up meal Chlorella Cereal
  • Up soya Collagen Soya
  • Up cocoa Nutri Chocolate
  • Up tea Triplet Milk Tea
  • Up café Gourmet Coffee
5. Apakah 10 ciri keistimewaan perniagaan Pro-JV?
  1. Raih pendapatan tanpa had generasi
    Jualan yang dijana oleh semua downline baru akan dikira tanpa had generasi. Penaja layak menikmati Bonus Jualan Pengedar Baru. Semua jualan yang dikumpul oleh downline baru tanpa mengira generasi (sama ada generasi ke-10, ke-100 atau infiniti) akan diambil kira dalam pengiraan bonus. Anda boleh menikmati Bonus Pencapaian Kumpulan berjumlah 5 angka.
  2. Tanpa had sempadan dan boleh diusahakan di mana jua
    i. Perniagaan boleh diusahakan sama ada melalui internet atau berjumpa pelanggan. ii. Anda juga boleh mengusahakan perniagaan di pasaran antarabangsa tanpa sempadan dan juga tanpa had masa dan tempat.
  3. Raih pendapatan secara langsung dan cepat
    i. Hasil jualan akan dikira dan dibayar setiap minggu. Cara ini lebih praktikal dan menarik. ii. Penaja dapat menikmati Bonus Jualan Pengedar Baru dengan menaja pengedar baru.
  4. Sistem penempatan diamalkan untuk memaksimumkan
    faedah pengedar. Semua ahli dalam organisasi berusaha untuk membina 3 jalur bagi membolehkan jaringan organisasi berkembang seperti akar yang tumbuh ke bawah. Dengan itu, para pengedar akan menerima pulangan dengan keuntungan yang lumayan.
  5. Pupuk semangat bekerjasama antara upline dan downline
    i. Setiap usahawan boleh membina 3 jalur tetapi sahabat handai yang dimiliki adalah tanpa had. Ini bermakna jaringan organisasi akan berkembang seperti akar yang tumbuh ke bawah. Upline boleh menempatkan pengedar baru di lapisan bawah dan mengagihkan jualannya pada downline yang dipilih bagi membantu membangunkan jaringan downline tersebut dan membina jaringan organisasi yang lebih kukuh dan kuat. ii. Faedah yang dinikmati oleh penaja tidak akan terpengaruh oleh faktor lain. Ia memanfaatkan kedua-dua pihak, iaitu diri sendiri dan pihak lain.
  6. Hasil jualan tidak akan kembali menjadi sifar. Selagi pembelian ulangan dikekalkan, maka jualan tetap akan terkumpul.
  7. Tiada sebarang tekanan untuk mengekalkan jualan kumpulan sendiri. Anda layak menikmati kesemua bonus dengan hanya mengekalkan perbelanjaan asas sendiri bernilai 20CV.
  8. Pembelian ulangan peribadi anda juga layak untuk pengiraan bonus agar anda meraih pendapatan yang berterusan.
    i. Kaedah Uni-level dan ADC digunakan dalam pengiraan Bonus Uni-Level (Bonus Pembelian Ulangan). ii. Dengan menaja sekurang-kurangnya 7 orang downline yang membuat pembelian ulangan, maka anda akan dapat menikmati Bonus Uni-Level sebanyak 7 generasi dan meraih pendapatan yang berterusan.
  9. Sekiranya downline yang anda taja berjaya mencapai Bonus Prestasi Kumpulan, anda selaku upline akan menerima insentif tambahan dari pihak Syarikat sebagai pengiktirafan ke atas kejayaan anda dalam memupuk downline.
  10. Insentif Sedunia: Jika anda berkongsi produk dengan pengguna dan mengembangkan jaringan anda di negara-negara di mana CNI telah bertapak, maka anda akan dapat menikmati Insentif Sedunia dari negara-negara yang berbeza.
6. Apakah 7 pendapatan utama yang bakal dinikmati melalui Pro-JV??

Anda digalakkan Like,Send dan Tweet..TQ

0 00,000,000 Pembaca:

ShareThis

myfreecopyright.com registered & protected

www.dare2rich.co/sepikaderio