Kuang-Kuit! Hello everyone welcome abroad. Plz buckle up coz oull are now at FiqaSaleh property and make sure uoll using Google Chrome for oull on good. teehee!

Bau Bantal

Aku nak persoalkan tentang bau bantal. Mun bangun tido misti orang madah..

"eeee...lom mandik bau bantal eh.."



Camne bau bantal ya sebenarnya? setauk aku lah bukan bantal yang berbau.  Sik tauklah kalau bantal torang jenis sik cuci. Aku cuci seminggu sekali time ku off. Al-maklumlah katakan aku kerja sik macam orang kerja perintah tiap weekend bersenang lenang di rumah. Aku rasa bantal aku sik ada bau, kecuali bau softland jak.

Jadi macam hari tok, aku jumpa boiperen ku kejap. Kadang-kadang tok malas ku nak cuci rambut kalau bergaut gilak nak keluar. Pa gik boiperen aku madah rambut ku bau bantal. Weiii..bau bantal? bantal ada bau kah? Kenak bantal nok di tuduh berbau? Kenak bukan palak tau rambut nok berbau?
Ku sik maksudkan rambut or palak aku berbau lah, tapi memang semua akan ada bau-bau sikit lah mun sik cuci rambut. Orang nok berambut panjang tok biasa sik basahkan rambut, kalau nak dibandingkan dengan orang berambut pendek.Tambah-tambah gik mun nok pakei tudung tok, mok ambik masa sikit nak keringkan rambut gik sebelom pakei tudung. Tapi aku bukan dalam golongan nok pakei tudunglah. Walaupun bukan, aku tetap sik basahkan rambut mun masa sik mengizinkan aku basahkan rambut. Terciptalahnya bau bantal, walhal bau palak..hehehe

Untuk mengelakkan rambut aku berbau bantal, tiap hari aku cuci rambut kalau turun kerja. Balit dari kerja shift malam jak aku sik cuci lah, sik ada masa nak ngering rambut kalau mata dah ngantok.Tapi boiperen ku pande ambik ati, bau bantal katanya macam bau baby. Muaaahahahahahahaa....




Anda digalakkan Like,Send dan Tweet..TQ

0 00,000,000 Pembaca:

ShareThis

myfreecopyright.com registered & protected

www.dare2rich.co/sepikaderio