Kuang-Kuit! Hello everyone welcome abroad. Plz buckle up coz oull are now at FiqaSaleh property and make sure uoll using Google Chrome for oull on good. teehee!

Kat Mana Nak Carik niii...

Beberapa bulan yang lepas aku search search lah kat google macam mana cara-cara nak lebat kan bulu kening. Ni bukan pasal kening aku takde, aku saje je nak lebatkan bulu kening biar lebat macam Elfira Loy hehehe..

Elfira Loy
Aku penah cabut kening sekali, pastu bila dah tumbuh balik tak nak cabut lagi dah sebab sakittt oooo.. dulu yang tukang cabut kawan sama belajar jugak. Sakit tu tuhan jelah yang tahu. Lepas tu tak nak cabut lagi dah, lagi pun kening aku tak cabut pun tak pe sebab tak lebat sangat dan seolah-olah dah di cabut. Lebat-lebat jugak tapi tak nak lah macam kening cik abang ni..

credit to amazingnara.com
Jadi, cari punya cari google punya google semua cakap kebaikan buah keras a.k.a minyak buah keras. Kalau buah keras senang kot nak cari kat bahagian rempah ratus. Ni nak cari minyak buah keras yang susah ni. Pesan kat abang hari tu cari kat Jalan Tar sekitar tu tak jumpa. Pesan kat kawan pulak, bila time cari tu ada bila time nak gi beli dah habis pulak.

credit to pic owner
 Kepada sesiapa yang ada terjumpa minyak buah keras di jual kat Miri cepat-cepat kasi tau aku k.. Nak sangat-sangat cuba.


p/s: bulu kaki aku tak perlu minyak buah keras ni, tapi lebatnya mengalahkan kaki abang aku...ishhh..
Anda digalakkan Like,Send dan Tweet..TQ

0 00,000,000 Pembaca:

ShareThis

myfreecopyright.com registered & protected

www.dare2rich.co/sepikaderio