Kuang-Kuit! Hello everyone welcome abroad. Plz buckle up coz oull are now at FiqaSaleh property and make sure uoll using Google Chrome for oull on good. teehee!

Hobi Baru Ke Ni?

Kali ni nak cerita sikit tentang hobi. Selama ni aku tak pernah ada hobi. Tak tahu korang lah kan. Dan aku tak tahu apa yang dimaksudkan dengan hobi. Ada orang kata, hobi tu aktiviti yang kita suka buat seperti mengumpul stem lah.. (hobi tu mmg glamor klu nak di letak dlm list biodata :p). Pastu ada hobi mengumpul majalah dan macam2 lagilah. 

Terbaru ni, aku nak cerita sikit tentang hobi terbaru aku. Sebab apa aku kata terbaru, sbb selama ni aku tak da hobi. Lepak? Tidor? Menonton tv? membaca? ahhh..ntahlah..hobi ke tu? surfing internet? hobi ke tu? Jum tengok hobi aku..hehehe.

kadang-kadang pernantian itu satu seksaan..

pernantian memang perlu kesabaran

pemerhatian amatlah diperlukan

hargai sungai kita

dan sekali lagi kesabaran amatlah di perlukan di tahap max !

dan akhirnya membuahkan hasil yang sangat berbaloi! 

Lega tidak terhingga. Sekurang2 nya memancing is fun!

memerhati joran amat di perluakan.

sungai yang tenang jangan disangka tiada udang yee..

dgn masalah enjin bot, kami sampai juga d jambatan sungai suai dengan hanya berkayuh. fuhhh..  pertama kali berkayuh seronok jugak..hehehehe..

koboi sesat.

jambatan suangai suai. Gambar ni nak ambik gambar burung layang2 buat sarang kat bwh jambatan tu. Tapi kamera hp je mana nampak babe! 

yeahhhh..dapat Sepit Biru! a.k.a Udang Galah a.k.a Agang

hasil tangkapan 

Lobster Sungai.. hehehehhe



Anda digalakkan Like,Send dan Tweet..TQ

0 00,000,000 Pembaca:

ShareThis

myfreecopyright.com registered & protected

www.dare2rich.co/sepikaderio