Kuang-Kuit! Hello everyone welcome abroad. Plz buckle up coz oull are now at FiqaSaleh property and make sure uoll using Google Chrome for oull on good. teehee!

Tutorial: Cara Buat Bekas Makanan untuk Kucing

Aku suka belek-belek website yang menjual barang-barang untuk kucing kesayangan. Tapi kebanyakan tu, tak de atau pun aku tak tahu ada di jual kat malaysia ni. Yang aku minat sekali ialah auto cat feeder dan auto cat cleaning litter. Kan senang sikit kalau ada benda ni semua. :p *nampak sangat pemalasnya aku nak.. :p

Tapi, baru2 ni aku terjumpa website tu yang tunjukan cara-cara buat bekas makanan kucing yang kucing kesayang kita tu boleh ambil sendiri. Dan aku sekarang ni tengah nak plan buat satu untuk kucing aku. hehehe..




kalau tak nampak klik sapa pada gmbar ni..

kalau tak nampak, klik gmbar ni ye..


klik pada gmbar utk pembesaran maximum..


Macam best kan? so, lepas aku tengok ni aku terus nak buat satu. Aku buat dengan botol yang lebih besar lagi. hihihi.. tengok Apollo ni, bijak sungguh.
Anda digalakkan Like,Send dan Tweet..TQ

0 00,000,000 Pembaca:

ShareThis

myfreecopyright.com registered & protected

www.dare2rich.co/sepikaderio