Kuang-Kuit! Hello everyone welcome abroad. Plz buckle up coz oull are now at FiqaSaleh property and make sure uoll using Google Chrome for oull on good. teehee!

Kalaulah Aku Punya..


Kan bagus ada bisnes sendiri kan? Semua nya kita yang buat. Kitalah bos kita lah kuli. Kitalah segala-galanya. Aku duduk kat kampung je, dan kat kampung aku ni tak lah pesat. Tapi kalau setakat nak buat bisnes kecil-kecilan tu ok gak lah. Tapi nak kena ada income lain jugak. hihihi.. 

Jadi macam aku yang akan menjadi penganggur tak lama lagi memang banyak fikir. Stress tu tak lah sangat sebab duduk kampung tak perlu banyak sangat modal nak hidup. Tak banyak aktiviti yang memerlukan aku mengeluarkan duit. Nak bergaya dengan baju baru, make up, handbag dan kasut, tak de maknanya kat kampung aku ni. Kalau ye pun tiba2 aku keluar dengan vogue nya, alamat kena gelak lah aku. haha..

Duduk kampung, kalau aku keluar dengan seluar jean lusuh, baju t-shirt dengan muka kuyu macam kena tinggal laki pun tak de nya orang kpg aku kesah. Lain lah kalau kat bandar tu, misti orang ingat aku homeless kot.. hihi

Sebab itulah, aku teringin sangat benda-benda ni semua. T_T

(SILA KLIK "BACA SINI LAGII" UTK CERITA PENUH. SILA SCROLL KE BWH.)


kalau aku ada BREADMAKER ni senang sikit, kita kena ada produk sendiri klu nak maju sikit. Dapat aku bakar dan buat roti kawen. :D

Kalau nak upgrade sikit dapat buat ais cream kan best.  Aku nak lah ICE CREAM MAKER ni.  

Kalau dah ada ICE CREAM MAKER, kena perlu ada tempat menyimpan ice cream tu.  Jadi ice cream tetap sejuk. :D 

MICROWAVE ni memang perlu sangat2. Leh panaskan yang sejuk dengan cepat!

Kalau ICE CREAM MAKER buat cafe kita upgrade WAFFLE IRON dan TOAST MAKER ni pun amatlah di perlukan. Kalau dah ada BREADMAKER kenalah ada TOAST MAKER hehehe..   
ICE CRUSHER ni semua orang dah tahukan apa kegunaannya. Buat ABC atau Cendol  time panas fuuhhh.. sedap tu.. 
Jadi dengan itu, aku tengah berangan ni nak bukak cafe yang santai-santai kat kampung aku. Sekurang-kurangnya anak-anak muda ke, anak-anak tua, makbapak anak tu bolehlah duduk relax sambil menghirup kopi o dan roti bakar aku. 

Anda digalakkan Like,Send dan Tweet..TQ

0 00,000,000 Pembaca:

ShareThis

myfreecopyright.com registered & protected

www.dare2rich.co/sepikaderio