Kuang-Kuit! Hello everyone welcome abroad. Plz buckle up coz oull are now at FiqaSaleh property and make sure uoll using Google Chrome for oull on good. teehee!

Asal usul rambut Spiky ...hehehehe..

Dapat dari email hari tu, gelak sorang-sorang pas tengok. Sebab ramai sekarang ni buat rambut spiky. Jangan tak tahu, dulu aku pun pernah buat rambut spiky. Semua fesyen rambut aku dah try. Tinggal botak je belom.

hensem lah kan dengan rambut spiky..kecuali yang emo tu je tak .. *jahatnyer*

 Percaya atau tidak asal usul fesyen rambut spiky ni rasa-rasanya tukang gunting rambut tu jumpa ilham lepas tengok heywan-heywan kat zoo kot. Meh lah layan mata korang dengan gambar kat bawah ni kalau nak bukti. hehehehe..
 *
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
hair spiky style

sama tak dengan rambut korang? hehehehe...



p/s: cygggg..rambut awak samalah dgn budak berbulu ni..heheheehehe
Anda digalakkan Like,Send dan Tweet..TQ

4 00,000,000 Pembaca:

reza al-razi said...

err.. tetiba ak trpegang rambut.. sama wehh.. tpi ak lgi hensem la dri menatang tu... hoho..

ShareThis

myfreecopyright.com registered & protected

www.dare2rich.co/sepikaderio