Kuang-Kuit! Hello everyone welcome abroad. Plz buckle up coz oull are now at FiqaSaleh property and make sure uoll using Google Chrome for oull on good. teehee!

Ubi Ubi Ubi Kayu

Ni nak citer tentang mak aku. Mak aku seorang surirumah sepenuh masa yang sangat aktif di rumah ataupun di luar rumah. Tentang mengemas-ngemas rumah ni mak aku awal-awal dah surrender. Bagi mak aku, itu untuk kerja anak-anak dara dia. Hehehe.. Jadi surirumah jenis apakah mak aku?

Hah, mak aku masa-masa lapang dia meracun rumput-rumput yang ada. Kalau boleh satu rumput pun tak boleh berumah tangga kat keliling rumah. Tapi apa nak buat kawasan rumah berbukit-bukit, mana yang termampu je lah.

Selain tu, mak aku suka sangat bermain dengan simen. Simen tu leh di katakan macam dough pulak. Kalau boleh keliling rumah ni mak aku nak simenkan bagi senang nak sapu. Ni pulak tengah nak luaskan kawasan bawah bukit plak. (rumah kiteorg terletah atas bukit, jdi kat bwh tu ada kwsn lapang sikit). Nak buat tanam sawit katanya.

Pastu leka punya pasal, tak sedar-sedar hangus lah pulakk..



p/s: nasib baekkkkk tak rentung terus ubi tu..

Anda digalakkan Like,Send dan Tweet..TQ

0 00,000,000 Pembaca:

ShareThis

myfreecopyright.com registered & protected

www.dare2rich.co/sepikaderio