Kuang-Kuit! Hello everyone welcome abroad. Plz buckle up coz oull are now at FiqaSaleh property and make sure uoll using Google Chrome for oull on good. teehee!

Penang Corner

Semalam pergi kuar makan dengan family. Punyelah jauh tempat makan tu. Tapi dari sebelom pergi lagi dah di war-warkan kesedapan hingga menjilat sudu dan garpu. Tak percaya meh tengok sini.

 
Kueh Tiaw Kerang, Penang Corner

Kalau tengok dari rupe Kueh Tiaw tu nampak tak sedap, ah hah! belom try belom tau. Aku pun 1st time try ni. Memule adik aku yang promote, pastu kakak aku admire terus dengan Kueh Tiaw Kerang ni. Dari Miri sebelom datang ke Kuching lagi kakak aku dah plan nak gi makan kueh tiaw kerang ni.

Jadi hampir, semua family makan menu yang sama. Tempat makan tu open air je, banyak stall makanan, pilih je nak makan apa semua tak dijamin ada tau tak..hehhehe..memang sesuailah tempat melepak-lepak merehatkan punggung menonton bolasepak. Dari segala sudut diletakkan tv nipis. :p

Owner stall ni tak tau lah pulak asal dari mana, tapi stall tu Penang Corner. Kueh tiaw ni ada kerang, ayam dan udang. Nasib tak baik, malam semalam tak de udang so order ayam dan kerang je lah. Aku plak order kueh tiaw kerang. fuhhh sedapppp...tak percaya? meh tengok sini..


habis hingga menjilat sudu.















*tempat makan: Warung 2000, Kota Samarahan Kuching Sarawak.


p/s: sorry lah yee..tunjuk pinggan kosong je.. hehehe

Anda digalakkan Like,Send dan Tweet..TQ

0 00,000,000 Pembaca:

ShareThis

myfreecopyright.com registered & protected

www.dare2rich.co/sepikaderio