Kuang-Kuit! Hello everyone welcome abroad. Plz buckle up coz oull are now at FiqaSaleh property and make sure uoll using Google Chrome for oull on good. teehee!

Driver Bas Sekolah

Dikeheningan malammmm....ciss sempat gik nak sing along..ahaha..

Tadi aku antarlah mak aku nangga mak ku pun tapak projek. Dalam perjalan ya mak ku buat cadangan nok bernas lah kali owhhhh..

"mok ko ngantar miak sekolah?" mak ku tiba-tiba nanyak ku soalan. "hah?" buat-buat terkejut sambil-sambil ya nangga cermin pandang blakang.

"auk bah, macam wa ko. Dalam nya ngantar nembiak sekolah masa ya juak nya berjual segala dak ice cream, keropok, aek, kueh.." dengan penuh semangat mak ku bercerita sak ku tek terpengaruh dengan cadangan ya.

Aku tek diam jak, sekejap-sekejap narit paddle wrapper. almaklumlah, 2-3hari tok mala jak ujan. Nang mok dekat ujung taun lah tok nang biasa macam ya. Misti sik ada ikan tok. Bukan apa, orang madah mun time ujan gelombang besar sik ada ikan. menar kah? tau mitos jak.. hehehe.. tang padah jak, hari ujan sejok, mok bangun pagi malas..duk dalam selimut gik best..owhh.. eh eh eh..ada gik pikir cam ya..

"bagus ya bah". tiba-tiba gik mak ku bersuara merik pendapat. "huh.." aku nang huh huh huh jak jawap ku. Ndak ku reti mok jawap apa. Tapi dalam palak ku berfikir.

{.."ngantar nembiak sekolah, time cuti sekolah aku cuti, ok juak ya. Tambah-tambah gik dengan perwatakan ayu ku tok, rami kaliah nembiak mok numpang aku..haha. Tapi macam ne mok bangun awal pagi tok? iyahhhhhhh...paksalah aku bangun awal juak tok. ish ish ish..}

Mulut ku diam tapi otak ku berfikir.

Apalah pendapat torang..
Anda digalakkan Like,Send dan Tweet..TQ

0 00,000,000 Pembaca:

ShareThis

myfreecopyright.com registered & protected

www.dare2rich.co/sepikaderio