Kuang-Kuit! Hello everyone welcome abroad. Plz buckle up coz oull are now at FiqaSaleh property and make sure uoll using Google Chrome for oull on good. teehee!

Mintak Maap k ...


Aku kenalkan blog terbaru aku sejak blog lamak aku kenak jangkitan penyakit nok aku xdpt mok rawat. Almaklumlah, doktor xbertauliah katakan. Disebabkan yalah aku export semua entry aku ke wordpress kira tek nak try makei wordpress. Lamak kak ya, duhal aku x reti mok ngutel-ngutel di wordpress.

Tunggu punya tunggu sampei lah nek tok bok lah kembalinya blog aku tok d dunia maya gik. Tapeiiiiiiiiii, kau perlu ingat..segala entry lamak lari dh element nya. Ada nok terpaksa aku delete. Kotan molah sakit palak aku mok edit gik.

Apa-apa pun terima kasih dan selamat datang ke blog Hidupserbasalah a.k.a Hidupnokpenuhserbasalah

Anda digalakkan Like,Send dan Tweet..TQ

9 00,000,000 Pembaca:

kozumi_ro said...

ala...cian die...

kuatkan smangat tuk berblog okey^^...

FiqaSaleh said...

@kozumi_ro
thanks.. paham jugak koz ye apa yg sy bebelkan kat sini.. hehhe

hamzah ian said...

aku kurang paham.. haha

FiqaSaleh said...

@hamzah ian

hehe..ssh nak jelaskan..buat2 paham je lah..heheheh

Yumida said...

comel blog ktk tok...byk icon...

Yumida said...

makseh tag kmk lam GA ya....happy berblogging..boh riso...kmk org olwes support ktk..yeah!

gerepu_besi said...

ui ui.... hehehhe.. blogger best gk ku rasa.... hehehhehe...

tq drop kat blog mek tek. :) @dayakmedia

FiqaSaleh said...

@gerepu_besi
mena ya.. :D senang mok edit2 hehe..

ShareThis

myfreecopyright.com registered & protected

www.dare2rich.co/sepikaderio