Kuang-Kuit! Hello everyone welcome abroad. Plz buckle up coz oull are now at FiqaSaleh property and make sure uoll using Google Chrome for oull on good. teehee!

Namaku Burok

Aku dilahirkan entah bila, mama  bukannya ingat tarikh-tarikh istimewa aku. Aku dilahirkan bersama-sama 4 adik-beradik aku, tapi malangnya hanya aku yang terus bertahan mengharungi onak dan duri kehidupan. Semasa kecil aku dan adik-beradik aku telah mengalami penyakit mata. Mama mana reti nak bawak kitaorang pegi klinik ke hospital ke. Tapi mama tetap jugak nak rawat cara sendiri. aku paham, semua tu disebabkan masalah kewangan.

Walaupun aku sedih dengan pemergian adik-beradik aku, aku tetap bertahan di temani abang, kakak dan ibu ku. Dan mereka sangat menyayangi aku seperti mama juga. Dari kecil lagi aku bahan buli abang dan kakak angkatku. Tak dapat tengok aku, memang kena buli. Kena peloklah, pijak, gigit dan macam-macam cara lagi yang membuatkan mereka gumbira.

Dan aku tidak kesah itu semua, "aku senang begini"..cewah haha..hari-hari tengok cerita indonesialah tuu.. hah! lupa nak kasi tau, dari kecil aku mengalami sakit mata jadi mama titiskan ubat untuk aku setiap hari. Lama kelamaan aku pun sihat, cuma mata aku sahaja yang mengalami masalah kecil. Walupun begitu, aku tetap gumbira.

Ibuku kata, namaku Burok disebabkan rupa parasku yang tidak seperti yang lain. Tapi aku tetap disayangi oleh ibu, kakak, abang dan mama.


Anda digalakkan Like,Send dan Tweet..TQ

2 00,000,000 Pembaca:

ShareThis

myfreecopyright.com registered & protected

www.dare2rich.co/sepikaderio