Kuang-Kuit! Hello everyone welcome abroad. Plz buckle up coz oull are now at FiqaSaleh property and make sure uoll using Google Chrome for oull on good. teehee!

Kad Topup

C-2-wa-C:

Yom: di sebabkan aku dah gaji hari ni, aku blnja topup k..
Aku: wahhh..tq tq tq tq

yom sponsor 10hengget jeee..

Dalam perjalanan pulang bersama boiperen..

Boiperen: sekejap betol lah topup ni habis, baru je topup semalam.

Dalam hatiku berkata2: "hmm..nak kasi boiperen ke tidak topup yg yom kasi? tak yah lah, nanti boiperen beli sendiri. Yang ni aku punye, klu yang ni habis boleh minta lagi kat boiperen.. hehhehe"

Sampai kat rumah, topup yg aku simpan dlm poket hilang!! terus paksa boiperen cari dalam keta, tapi masih tak jumpa.
Esok pagi terjumpa kad topup depan rumah. Dan disebabkan malam tadi hujan lebat plastik gores tu dah tanggal dari kat topup tu. Y_Y
Bila aku cerita balik kat adik aku yang kad topup dia kasi tercicir.

Yom: Huaaahahahahahahahhaha...tu lah taikk idong masin bergolong2..sekarang tuhan bayar cash bagi sesiapa yang kedekut!


Cissssss...



Anda digalakkan Like,Send dan Tweet..TQ

0 00,000,000 Pembaca:

ShareThis

myfreecopyright.com registered & protected

www.dare2rich.co/sepikaderio