Kuang-Kuit! Hello everyone welcome abroad. Plz buckle up coz oull are now at FiqaSaleh property and make sure uoll using Google Chrome for oull on good. teehee!

Fahamilah Hati ku, Kekasih















Aku ingatkan panas hingga ke petang,
Rupanya hujan ditengah hari.

Aku percaya padamu
Aku suka berterus-terang,
Aku senang berbicara 
Aku seminit merinduimu..

Kini, 
Percaya ku padamu kian luntur,
Berterus-terang bukan aku,
Berdiam diri lebih baik, 
Rindu bertukar hempedu..

Aku gembira dalam sepi,
Aku rindu dalam tangisan,
Aku sepi peneman malam,
Aku sedih tak berteman..

Kini,
Biar sepi gembirakan ku
Airmata peneman kalbu,
Malam ku nantikan siang,
Aku, aku, aku... 
Kau tetap membisu.. 

Anda digalakkan Like,Send dan Tweet..TQ

0 00,000,000 Pembaca:

ShareThis

myfreecopyright.com registered & protected

www.dare2rich.co/sepikaderio