Kuang-Kuit! Hello everyone welcome abroad. Plz buckle up coz oull are now at FiqaSaleh property and make sure uoll using Google Chrome for oull on good. teehee!

Kesabaran Ada Hadnya.

Hai hai hai...sejak 2-3 hari ni kepala aku ni rasa macam nak pecah je. Sot punye kaum sejenis! Bengang bersungguh-sungguhnya aku ni aigoooo...Kang kalau aku mencarut kat sini kang ada yang bengang kat aku, jadi paksalah aku jaga tatasusila tatabahasa semua tata titi tutu. Sabarrrr sabarrrr..

Time kita nak bersuka ria bersama keluarga tercinta ni di hari raya ni lah hamba Allah ni buat perangai tak senonoh mengotorkan inbox fb aku. Macam tak de tempat lain nak singgah. Nampak sangat desperakdo nye. Tak pasal-pasal ada yang kena berus aku 2-3 hari ni. Mamposlah kalau terasa..

Kenopi lah korang tak mendirikan masjid je dulu, dan sekarang nak menyusahkan hidup aku yang mimang dah sedia serbasalah. Ni bukan sekali je, berkali-kali tuuuu. Ingat aku tak de tahap kesabaran ke? T_T Disebabkan kesabaran itu, membuatkan kepala aku rasa nak pecah dah. Jangan masukkan aku dalam hidup korang boleh tak? Berilah aku perluang bernafas dengan aman sikit.

APA PASAL KORANG TAK KAWEN JE DULU!!! TAK LAH KORANG MENYUSAHKAN HIDUP AKU! Aku salute lah pada mereka-mereka yang berpoligami ni. Jangankan berpoligami, belom kawen ni pun rasa nak telan je kaum sejenis ni yang cuba membuat onar.

Nak je aku "turn off" sebelom sot. ishhhh...sabar kak..sabarr...

Ada sapa-sapa nak dijadikan korban tak? 

Anda digalakkan Like,Send dan Tweet..TQ

0 00,000,000 Pembaca:

ShareThis

myfreecopyright.com registered & protected

www.dare2rich.co/sepikaderio