Kuang-Kuit! Hello everyone welcome abroad. Plz buckle up coz oull are now at FiqaSaleh property and make sure uoll using Google Chrome for oull on good. teehee!

WTF is this? Again..


WTF is this ? Again. Tadi hantar mesej je kat fb. Okeylah aku layan je kehendak hawa nafsu cik awek ni. Agak-agak sunyi kot tak de teman berbual hidup diperantauan ke apa ke. Motif dari mula sudah ku hidu kewangian bau ketiak masam dia. Mungkin dia rasa cara dia tak betol jadi dia tukarkan gambar profile yang agak-agak darling sikit. 



Sentap!! Sabar itu perlu jangan gelojoh nanti tercekik. Kita layan je apa cik awek manis ni nak. Yelah kesian kan tak de teman nak di ajak berborak tambah-tambah lagi time ni musim hujan. Sejukkk! Nak saje aku print screen kan perbincangan kami tapi sabar itu perlu. Kalau diikutkan hati binasa aku ni, nak je aku pampangkan muka loving couple ni. 

Tapeeee..kau perlu ingatt..kau tu berbau hanyir! kau tak layak berdampingan dengan aku! 
{baca ikut style nasir bilal khan ok}.

Last2 cik awek manis tak reply aku lagi..ahak! {mamposlah klu pas ni dia buat cara lain lagi mana aku nak cari bahan}.




p/s: buckle up, its time for WARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR..


Anda digalakkan Like,Send dan Tweet..TQ

0 00,000,000 Pembaca:

ShareThis

myfreecopyright.com registered & protected

www.dare2rich.co/sepikaderio