Kuang-Kuit! Hello everyone welcome abroad. Plz buckle up coz oull are now at FiqaSaleh property and make sure uoll using Google Chrome for oull on good. teehee!

Fikiran dan Hati




Aku1: Nak call lah..
Aku2: Jangan! nanti dia ingat ko senang dipujuk!

Aku1: nak tanya dialah, mana tahu salah faham je..
Aku2: Jangan! ko tu senang je kena tipu!

Aku1: lupakan saje lah..itu kan hal lama
Aku2: ko lupa sekarang, esok-lusa jadi lagi macam ni..

Aku1: bawa berbincangkan elok..
Aku2: macamlah ko tak paham dia tu, jawapan tetap sama..

Aku1: Dia sayang aku je..
Aku2: kalau dia sayang ko, kenapa dia masih berhubung dengan perempuan tu?

Aku1: aku percaya dia
Aku2: memang ko dasar senang ditipu!

Aku1: rasa nak nangis je..
Aku2: ko menangis kat sini, dia bersuka ria bersama perempuan tu!

Aku1: jadi mana satu aku nak ikut ni?
Aku2: ikut aku je!!

Anda digalakkan Like,Send dan Tweet..TQ

2 00,000,000 Pembaca:

dari tadi pagi said...

mau ikut yg mana satu la ni? haha

ShareThis

myfreecopyright.com registered & protected

www.dare2rich.co/sepikaderio