Kuang-Kuit! Hello everyone welcome abroad. Plz buckle up coz oull are now at FiqaSaleh property and make sure uoll using Google Chrome for oull on good. teehee!

Saki-Baki Deman + Jiwa Kacau = xda mood

PERHATIAN ENTRY INI DALAM BAHASA MELAYU SARAWAK.

Lamak dah sik update blog ku tok. Bahan ya ada tp mok menaip ya xda mood. Banyak gilak benda dipikir. Issue ya sigek jak, tapi disebabkan sigek issue ya bermacam-macam jenis benda datang dalam palak otak.

Masalah tok datang disebabkan oleh pompuan nok sangap perange cam syial datang ngaco urat saraf ku tok. Aku rasa lamak dah sik di kutel2 pek nya ya, hubungan orang lain mok d musnah nya. Memang dasar sangap!

Mun dah xda hubungan lagi apa hal mok bermsg2 lagi, siap bersayang2 gik ya. Sik puas bermesej di handphone, bermesej di fb gik. Takut kantoi handphone kenak check, ada gik orang tengah mintak no.tel rumah. Syial eh.. mun dah rindok hati bermesej macam ya, kenak gatal gilak putus dolok?? dah putus ya buat cara dah putus. Kalau kawan buat cara berkawan. Aku bukan Israel kejam gilak sampe berkawan pun sik boleh. 

Sendirik pande pikirkan, kalau dah putus dah jadi ex-gf perlukah berkawan lagi? klu perlu silalah jujur dalam hubungan pastikan aku sik terasa hati. Sik salah mun ada sikap jujur sikit, kdg2 just mok fahami apa sebenarnya nok terjadi. Bukan dengan berdiam diri, takut aku marah kh? Semakin diam, makin yalah aku rasa pelik dgn hubungan 'berkawan' ya.

Okey, kalau ada sifat jujur dalam dirik, segala mesej tau call xperlu d tapok gk klu dh kantoi. Tok sik, siap d tarit hp ya mdh mok call abg tek, padahal mok delete mesej segala call in call out dari bitch ya. Dah ya, kantoi bitch ya call, pande gik cover mdh customer call. Dei! kebenaran ya muncul juak, cepat dengan lambat jak bezanya.  Yang penting jujur!! 

Lagi satu, klu msh juak berkawan dgn ex-gf, ko harus sedar dirik ok. Jangan mok lebih-lebih mesra dgn bf orang lain. Tauklah, kali dah terbiasa 'mesra' tp harus di ingat. Dah ya, kalau dah putus ya, jgn lah sangap gilak sampe nak merosak hubungan orang lain siap mesej aku sengaja mok buat onar. Cara ko ya dah basik ko bitch, jealous ya mmg tp xlah aku jadi mcm ko ya. Nampak gilak bitch! 


p/s: Aku tauk status ko ya, sbb ya aku rasa ko dah kritikal sangap. 

Anda digalakkan Like,Send dan Tweet..TQ

0 00,000,000 Pembaca:

ShareThis

myfreecopyright.com registered & protected

www.dare2rich.co/sepikaderio